Céges információk

1Hol található a cégünk?
Cégünk telephelyének címe: 2360 Gyál Kőrösi út 49.
Kapcsolati adatainkat itt találod
2Van raktár/szervíz, esetleg technológiai központ nálatok?
Természetesen. 500 m2-es területen van raktárkészletünk. Külön, felszerelt szervizhelyiségünk van, ahol 6 szakártő szerviztechnikus kollégánk dolgozik. A bemutatótermünk pedig fel van készítve robotos vagy kézi hegesztési, illetve vágási kísérletek/bemutatók elvégzésére.
3Mivel foglalkozunk pontosan?
Mi vagyunk a Fronius hegesztőgépek, valamint a MicroStep és SwiftCut CNC vágóberendezések kizárólagos magyarországi képviselője. A gépek forgalmazásán kívül ellátunk velük kapcsolatban minden szerviz feladatot, illetve az említett gépekkel, eljárásaikkal kapcsolatban kiterjedt technológia támogatást nyújtunk.
4Mikor tartotok nyitva?
Munkanapokon 8:00 - 16:30 között.

Rendelés

1Milyen fizetési kondíciókkal dolgozunk?
Fizetési feltételeink részletes leírását megtalálod a honlapon található ÁSzF-ben.
2Tudunk biztosítani demó gépet a szállításig?
A rendelkezésre álló szabad demó gépek függvényében természetesen van rá lehetőség
3Van betanitás, üzembehelyezés?
Természetesen minden berendezést a helyszíni üzembehelyezést követően betanítunk, illetve segítünk a technológiai paraméterek beállításában. Rendelkezésre állnak magyar nyelvű gépkönyvek és oktató videók is.
4Mikor kapom meg a gépet?
A kis gépek kivételével minden berendezés megrendelés után kerül legyártásra. A hivatalos rendelés után adjuk meg a szállítási határidőt a rendelés visszaigazolásban.
5Hogyan tudom a rendelésemet leadni?
Az ajánlataink tartalmaznak egy nyilatkozatot, amit kitöltve írásban kérjük elküldeni.
6Lehet-e módosítani a rendelésemet és hogyan?
Egyedi gépek esetén a gyártás fázisától függ, hogy lehet-e még módosításokat eszközölni. Minden esetben megpróbáljuk rugalmasan kezelni a kéréseket.
7Kopóalkatrészeket mennyi idő alatt tudják szállítani?
Járatos alkatrészeket raktárról, ami nincs raktáron kb. 4 napos szállítási határidővel tudjuk szállítani.

Szállítás

1Mennyi idő a szállitás? (rendeléstől számitva)
A kis gépek kivételével minden berendezés megrendelés után kerül legyártásra. A hivatalos rendelés után adjuk meg a szállítási határidőt a rendelés visszaigazolásban.
2Hogyan jutok hozzá a rendelt gépemhez?
A kis gépek kivételével a berendezéseinket kiszállítjuk és a helyszínen üzembehelyezzük és betanítjuk. A kis gépeket telephelyünkön tudják átvenni.
3Tartotok alkatrészeket raktáron?
A legtöbb hegesztőgépünkhöz szinte minden alkatrész és kopóalkatrész rendelkezésre áll a raktárunkban. Természetesen a sok opció és az egyedi gépek miatt vannak alkatrészek, amiket a gyártótól kell rendelnünk, de mivel kizárólag európai (Hypertherm esetében európai székhellyel rendelkező) gyártókkal dolgozunk így a szállítási határidők rövidek.
4Mennyi a szállítási határidő egy Swift-Cut illetve MicroStep gépek esetén?
Jelen pillanatban Swift-Cut gépeinket 8, MicroStep gépeinket 18 hetes határidővel szállítjuk.

Pénzügyi kérdések

1Előleget kell fizetni? Mennyit?
Egyedi megállapodás kérdése, az általános szerződési feltételek tartalmazza az erre vonatkozó információkat.
2Forintban akarok fizetni, milyen árfolyamon számoltok?
Természetesen lehetőség van forintban fizetni. Keresse újra munkatársunkat és kérjen forintos árajánlatot. Ha a számla kiállításra került más devizanemben, akkor forintos fizetésre nincs mód.
3Milyen fizetési kondíciókkal dolgozunk?
Egyedi megállapodás kérdése, ezeket a szállítási feltételek tartalmazzák.
4Van lehetőségen más devizanemben fizetni a számlámat, mint ami az ajánlatban/számlában szerepel?
Csak abban a devizanemben fogadjuk el az utalást, ami a számlán szerepel.

Hegesztéstechnika

1Ki lehet próbálni demó hegesztőgépeket?
A berendezéseink kipróbálására van lehetőség akár a bemutató termünkben, akár az Önök telephelyén gyártási körülmények között. A nagyobb CNC berendezéseinket partnereinknél tudjuk megmutatni működés közben.
2Használhatóak-e a Fronius fogyóelektródás gépek más gyártótól származó munkakábelekkel?
Igen használhatóak, de a Fronius hegesztő pisztolyok által nyújtott előnyök elvesznek.
3Hány év garancia érvényesíthető a berendezésekre, és mire vonatkozik?
A garancia berendezéseinknél 1 és 5 év között változik. Ajánlatunk minden esetben tartalmazza a garancia időszakát. A legtöbb berendezésünknél van lehetőség a garancia meghosszabbítására.
4Hogyan tudom a gépemet regisztrálni a 3 év garancia érdekében?
Bizonyos Fronius gépek esetén lehet regisztrálni, amit a berendezésen található QR kód, vagy weblap cím segítségével bárki egyszerűen megtehet. A berendezés gyártási számára lesz szükség, amit a gépeken jól látható helyen tüntet fel a gyártó.
5Milyen gyártmányú robotokkal kompatibilis a Fronius?
Az összes robothoz tudjuk illeszteni a berendezésünket.

Vágástechnika

1Kihez forduljak ha műszaki vagy technológiai segítségre van szükségem?
A műszaki támogató csoportunk, alkalmazástechnikusaink (TSN) felkészültek minden műszaki kérdésre. Cégünknél sok kollégánk felsőfokú hegesztési szakirányú végzettséggel rendelkezik. Eligazításért keresd fel a területi képviselőinket.
2Hány vágógépetek üzemel Magyarországon?
Jelen pillanatban 80 db MicroStep, és 25 db Swift-Cut gép, de ez folyamatosan növekszik.
3Milyen garanciát vállaltok? Kopóalkatrészeket biztosítotok raktárról?
A standard garancia 1 év a vágóberendezésekre, amelynek kitarjesztésére felárért van lehetőség. A járatos kopóalkatrészek szállítása raktárról történik 1 nap alatt, amennyiben nincs valami raktáron, úgy az kb. 4-5 nap.
4Próbavágást tudtok csinálni? Mennyibe kerül egy ilyen?
Swift-Cut berendezéssel a központunkban van lehetőség próbavágásra a bemutatógépünkön, MicroStep esetében egyeztetés után vagy a gyártó telephelyén, vagy valamelyik partnerünknél ahol a kiajánlotthoz hasonló berendezés működik. A próbavágásért nem kell külön fizetni, mindössze a vágáshoz a szükséges alapanyagot kell biztosítani.
5Meglehetne valahol nézni a gépeket?
A legtöbb végfelhasználó partnerünknél van lehetőség a gépeinket megtekinteni, kivéve azok a nagyobb cégek, ahol ezt titoktartási okok miatt nem engedélyezik.
6A Microstepet, Swift-Cutot, Hyperthermet hová lehet pozícionálni a vágástechnikai piacon?
Hypertherm - a világ vezető plazmaforrás gyártója egyaránt kézi és gépi vágás berendezései tekintetében.
Swift-Cut - rendkívül dinamikusan fejlődő belépő szintű CNC plazmavágó berendezés gyártó. Ár/érték arány tekintetében kiváló helyet foglal el a piacon.
MicroStep - világméretű CNC vágóberendezés gyártó, összetett komplex megoldásokkal plazma, lézer, láng és vízsugaras vágási feladatokra, ferdevágásban (3D vágás) a legkifinomultabb megoldásokkal. Aki komolyan gondolkozik plazmavágásban, általában nem tudja kikerülni a MicroStep nevét.
7Milyen technológiákat alkalmazó gépeket gyárt a Microstep?
CNC vezérelt lézer, plazma, láng és vízsugaras vágó berendezéseket, mind síklemezek, mind zárt vagy nyitott profilok, illetve csövek vágásához, akár a felsorolt technológiák kombinálásával is (a lehetőségekről érdeklődjön).
8Milyen plazmaforrásokkal lehet a gépeket rendelni?
Hypertherm és Kjellberg.
9Milyen vezérlést használnak a gépen?
MicroStep gépek esetén saját vezérlő és terítéktervező programmal dolgozunk, Swift-Cut esetén Libellula szoftverrel hozzuk létre a programkódot és integrált Mach4 alapú poszprocesszorral futtatjuk le.
10Ipar 4.0 kompatibilisek rendszerek?
MicroStep gépeink esetében van rá opció.
11Mekkora a legnagyobb Swift-Cut asztal?
3 m hosszú és 1,5 m széles. Tervben van a 4m x 2m asztal gyártása is, de egyelőre ez a termék még nem elérhető.

Szerviz és szolgáltatás

1A javitást azonnal megcsináljátok vagy csak a megrendelés után?
Kizárólag megrendelés után.
2Mi a gépek javításának menete?
Javítás menete:
Behozzák, vagy beküldik futárral, postával a javításra szánt tételeket. Megnézzük és adunk róla egy ajánlatot, amit vagy elfogadnak vagy nem. Elfogadás (megrendelés) után fogunk csak hozzá a javításhoz. Az ajánlataink tartalmazzák a javítás költségét tételesen, a várható elkészülés idejét rendeléstől számítva.

Amennyiben igényt tartanak hogy a helyszínen javítsuk meg a hegesztőgépet akkor azt írásban is jelezni kell felénk. Célszerű előtte telefonon a szervizes kollégával beszélni, mert sok esetben telefonos segítséggel is orvosolható a probléma. Időpont egyeztetéssel megyünk és a helyszínen készített munkalap alapján lesz számlázva. Munkakábelt helyszínen nem javítunk, csak a szerviz- telephelyünkön történik.
Szervizszolgáltatásainkat ezen a linken igényelheted meg
3Milyen költségei vannak a kiszállásnak?
A munkalapon feltüntetett tényleges adatok kerülnek kiszámlázásra. Ezek a szerviz, utazási idő, kiszállási díj, esetleg alkalmazástechnika.
4Megéri utángyártott alkatrészeket beszereltetni?
Ha a vevő nem a Froweld Kft.-től szerzi be a nem eredeti gyári alkatrészeket, hanem harmadik féltől, akkor a vásárolt alkatrészek működési tulajdonságaikban eltérhetnek az eredetitől. Ezen alkatrészek nem gyárival megegyező tulajdonságai miatt a beüzemeléskor keletkező hibákért és az üzembiztos működésért, valamint ezek beszerelése után a berendezésben keletkezett károkért, illetve a berendezés működése során okozott károkért a Froweld Kft. felelősséget nem vállal. Nem gyári alkatrészek beépítése esetén a Froweld Kft. a javításra szavatosságot, jótállást nem vállal. Ha a helyszíni szerviz-kiszállás alkalmával kerül megállapításra, hogy a vevő által harmadik féltől vásárolt alkatrész nem kompatibilis a javítandó berendezéssel, így a javítás meghiúsul, a Froweld Kft. akkor is jogosult a számla kiállítására (kiszállási ktg, szerviz, utazási idő...stb).
5Beszerelhetem magamnak a megrendelt panelemet?
A panelek beépítéséhez javasoljuk vegyék igénybe a Fronius szakszerviz munkatársait. Ezen alkatrészeket ha vevő saját felelőségére nem a Fronius által kiképzett szakemberrel szerelteti be a Froweld Kft. a vásárolt panelre szavatosságot jótállást nem vállal.
6Mi történik ha megvizsgálás után nem kérem a javítást?
Amennyiben nem kéri a javítást, egy óra munkadíjat számítunk fel a hiba feltárásra.
7Mikor mehetek a megjavított berendezésért?
Miután megjavítottuk a berendezést és a munkát készre jelentettük, amennyiben nem szállítja el, vagy nem rendelkezik arról, hogy mi szállítsuk vissza, a 4. naptól tételenként és naponként 1000 Ft tárolási díjat számolunk fel. Kérésére a gépet saját költségén visszaszállítjuk.

Szakkifejezések

Call Now Button