Rendelkezel Fronius géppel és szeretnél többet kihozni belőle?
Esetleg még nem döntötted el, hogy vásárolj-e?
Tudod mi teszi a Froniust piacvezető hegesztéstechnikai márkává?
Nos, amennyiben ezek a céljaid vagy megismerkednél a termékeinkkel, tevékenységeinkkel, jó helyen jársz.
Szeretnéd növelni meglévő géped hatékonyságát?
Egy technológiai problémára keresel megoldást?
Blogunkban megtalálhatod ezekre a választ, illetve betekintést nyerhetsz a gépeink által használt technológiák hátterébe.
Itt találhatod azokat a dokumentumokat amik hasznosak lehetnek a számodra, úgy mint:
Nehézséget okoz géped beállítása?
A leírásokat nehezedre esik értelmezni?
Nézd meg a gyártóink által ajánlott illetve saját készítésű, magyar oktató videóinkat amik alapján könnyeben fogsz boldogulni.
Csapatunk hivatása kizárólag az, hogy lehetővé tegyük számodra komplex gyártási, fejlesztési folyamatok megvalósítását. Támogatunk Téged a berendezés kiválasztásától kezdve az üzemeltetésen, szerviz ellátáson és alkalmazástechnikai tanácsadáson keresztül a géped élettartamának végéig. Mi vagyunk a...
Ha szeretnél közelebbről megismerni minket, itt megnézheted a csapatunkat.
Amennyiben kérdésed van cégünkkel, vagy ügyintézésünk menetével kapcsolatban
nézd meg az ezekkel kapcsolatban gyakran ismételt kérdéseket, és a rá adott válaszainkat.
A kiváló ügyfélélmény érdekében örömmel mutatjuk be új chatbot szolgáltatásunkat, amely mostantól weboldalunkon is elérhető! Ennek a fejlesztésnek köszönhetően ügyfeleink most éjjel-nappal és hétvégén is könnyedén választ kaphatnak kérdéseikre, különösen a Fronius hegesztőgépek specifikus beállításaival és hibakódjaival kapcsolatban.
A chatbot arra lett kialakítva, hogy gyors és pontos eligazítást nyújtson az általunk forgalmazott Fronius hegesztőgépek kezelési útmutatóiban szereplő funkciókról és hibakódokról. Fontos kiemelni azonban, hogy a chatbot **nem nyújt technológiai tanácsadást vagy gépválasztási segítséget**. Ezért a komplexebb szakmai kérdések esetében továbbra is kollégáink állnak rendelkezésre a megszokott munkaidőben és elérhetőségeken.
A chatbot segítséget nyújt az alábbi termékeink alapvető működésével és hibakódjaival kapcsolatos kérdések megválaszolásában:
– Artis 170-210 kis AWI gépek
– CU 800-1400i TPSi vízhűtő egységek
– CWF 25i Hideghuzal előtoló az iWave szériához
– Ignis 150-180 TIG bevont elektródás gépek
– iWave AWI gépek és perifériák
– RCU 5000i régi TPS távszabályzó és programozó egység
– TPS/i áramforrások és különféle TransSteel modellek.
Kérjük, ügyeljenek arra, hogy a chatbot használata során mindig pontosan adják meg, melyik gépről van szó. Így gyors és pontos választ kaphatnak a keresett információkra, elkerülve a félreértéseket.
Chatbotunk az ügyfelek igényeire reagálva akkor is elérhető, amikor kollégáink éppen nem, így segít csökkenteni a várakozási időt a munkanapok után vagy hétvégén felmerülő kérdések esetén. Bár a chatbot azonnal válaszol a géphasználattal kapcsolatos alapvető kérdésekre, hangsúlyozzuk, hogy szakmai tanácsadásra és egyéni igényekre szabott gépválasztási kérdésekre továbbra is kollégáink adnak szakszerű válaszokat.
Fedezze fel új chatbot szolgáltatásunkat weboldalunkon, és tapasztalja meg, mennyire egyszerű az információk elérése, amikor csak szüksége van rá!